2010. július 12., hétfő

ITT JÁRTAM

A fényképeket nézem,
Kéne mindenképp
Az az elhallgatott mondat
Mitől minden olyan szép

A városban az élet

Sajnos jobb időkre vár
Ahogy énbelém a lélek
Már épp csak hálni jár

Az emberek már nem nevetnek,

Nem élnek, csak nem tudják
Éhesek és nem szeretnek,
Mint a kolduló kutyák

Ha végre indulnál,

Ha végre jönnél felém,
Szeretném újból az életem
Mint eső a napfényben,
Ború a jókedvben -úgy
Tűnne el tőlem a félelem

Az a kisfiú a képen

Most is várja még a lányt
S hogy oly sokáig hiába,
Az már csak engem bánt

Az évek elmaradnak,

Rabolják az életem
És az emlékek sorával
Küld jelet a végtelen

Ha végre indulnál,

Ha végre jönnél felém,
Szeretném újból az életem
Mint eső a napfényben,
Ború a jókedvben -úgy
Tűnne el tőlem a félelem

A fényképedet nézem

Nekem kéne mindenképp
Az az elhallgatott mondat
Mitől minden olyan szép

Ha végre indulnál,

Ha végre jönnél felém,
Szeretném újból az életem
Mint eső a napfényben,
Ború a jókedvben -úgy
Tűnne el tőlem a félelem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése