2010. július 12., hétfő

ÁRNYÉKNAK LENNI

Ahogy a kiskanál dermed a kávéscsészében ,
Amit kint felejtesz az asztalon,
Úgy ragadtam én az egyedül létbe
Mindenre süketen s félvakon.

Cinizmussal a félelem ellen,

Ez a jó módszer higgy nekem!
Süllyedhetek, csak látnom ne kelljen,
Mi az oka, hogy nem vagy velem?

refr.:

Húsz éven át csak körbe és körbe
Mindent elrontva álmodok.
Egy olyan életről, mely nincs összetörve
Többé nem visszafelé számolok.

Ha tudom, hogy Te vagy

Ki kezem után kap
S jobban hallom, mit súg a szád,
Elmondtam volna, hogy nem telt el úgy nap
Az álom határán ne gondolnék Rád.

Míg nem láttalak nem fájt, hogy egyedül vagyok

Most meg az lenne jó, ha árnyék lehetnék.
Úgy érzem, ha kell hát meg is halok.
De Te érted élni azt még jobban szeretnék.

refr.:

Húsz éven át csak körbe és körbe
Mindent elrontva álmodok
Egy olyan életről mely nincs összetörve
Többé nem visszafelé számolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése